duminică, 20 iulie 2014

Cateva lucruri despre miopie

Daca vindeci miopia vezi din nou clar cu proprii ochi, fara ochelari sau de operatia chirurgicala. Miopia se va vindeca in cazul in care musculatura oculara vor elibera tensiunea oculara, atunci globul ocular va avea forma normala si imaginea se formeaza fix pe retina.

"Dupa doi ani de purtat aceiasi pereche de ochelari, mi-am dat seama ca vederea mea nu mai este la fel de clara ca inainte si ca ar fi cazul sa trec din nou pe la oftalmolog. La primul control, acum doi ani, aveam la un ochi -0.75 si la unul -1, ceea ce nu era asa de mult, insa acum mi s-au cam dublat dioptriile, avand -1,25 si -1,5. Daca nu stiti nimic despre miopie, puteti afla cate una alta de pe wiki. Intrebandu-l pe doctor care este cauza agravarii, mi-a explicat u...Cateva lucruri despre miopie

Un factor important in tratamentul natural pentru miopie este manancarea sanatosa care poate fi de mare ajutor la vindecarea miopiei.

Vezi articole despre miopie:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu