sâmbătă, 26 iulie 2014

Cum am scapat de miopie in trei minute

Daca vindeci miopia vezi iar clar cu ochii tai, fara ochelari sau de interventii chirurgicale. Miopia se vindeca in momentul in care muschii oculari vor elibera tensiunea oculara, atunci globul ocular devine perfect sferic si imaginea se focalizeaza corect.

"Pana acum cateva luni habar nu aveam cum e sa vezi fara trei centimentri de lentile in fata pupilei. Pana acum cateva luni inca mergeam pe strada cu ochii chinuiti, semi-inchisi pentru a vedea putin mai bine. Pana acum cateva luni nu salutam pe nimeni, imi recunosteam prietenii dupa haine sau dupa mers, nu vedeam la televizor si imi era ciuda sa-mi port protezele - adica ochelarii cu rame si lentile groase, care se abu...Cum am scapat de miopie in trei minute

Un element important in tratamentul natural pentru miopie este manancarea sanatosa care poate fi de mare ajutor la vindecarea miopiei.

Ce este miopia:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu